ZAMÓWIENIE
∞ Produkty dostępne “od ręki” wysyła nas magazyn zewnętrzny w przeciągu 24 godzin
∞ Pozostałe produkty z oznaczeniem terminu realizacji wysyłamy niezwłocznie po odebraniu ich z pracowni krawieckiej.
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:30 do 17:00 (choć czasami możemy odpisać Ci w mniej oczywistych godzinach 😉 i w tym czasie realizowane są zamówienia.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy są przyjmowane do realizacji pierwszego dnia roboczego po dniu (dniach) wolnych.
Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo. Jeśli nadal będziesz miał problem z hasłem skontaktuj się z nami mailowo .
Do zamówienia dołączony jest dowód zakupu, który jest podstawą do wszelkich reklamacji i zwrotów. Jeśli się zarejestrowałeś, dowód zakupu będzie widoczny również w Twoim profilu, w zakładce Zmówienia.
Dowód zakupu nie jest fakturą VAT.
Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, w komentarzu do zamówienia podaj swoje dane i NIP. Fakturę ślemy w formie elektronicznej na Twój mail.
Ponieważ większość produktów szyjmy specjalnie dla Ciebie, musimy sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zamówienie.
Skontaktuj się z nami pod adresem mail: info@trofeocycling.p potwierdzimy możliwość jego anulowania.
FORMY PŁATNOŚCI
1. Bezpieczne płatności: BLIK, DotPay, PAY PAL- płatność natychmiastowa.
Ważne: wybierając tę formę płatności, miej na uwadze, że płatność nie przechodzi od razu i chwilę dłużej możesz czekać na realizację zamówienia. Aby przyspieszyć proces, możesz przesłać nam potwierdzenie przelewu na maila
DOSTAWA
• termin 1-2 dni robocze. (w zależności od obłożenia paczkomatów)
• termin 1 – 2 dni robocze
Jeśli masz bardzo pilną sprawę, skontaktuj się z nami telefonicznie. Postaramy się przyspieszyć Twoją wysyłkę.
WYMIANA, ZWROTY I REKLAMACJE
• Tak. Jeśli nie trafiłaś/eś z rozmiarem, śmiało możesz wymienić produkt.
• Personalizowane produkty z sekcji CUSTOM nie podlegają wymianie.
• Wyślij do nas maila na i poinformuj o zamiarze wymiany.
• Towar wymieniasz na własny koszt.
Nasza marka wspiera świadomy konsumpcjonizm i odpowiedzialną modę.
Szanujemy też czas Twój, jak i czas naszych rzemieślników, którzy wykonują naszą odzież. Stworzenie odzieży kolarskiej wymaga dużego nakładu pracy i lat praktyki, dlatego bardzo prosimy Cię o przemyślane zakupy.
Kupiony towar możesz zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny. Towar nie może być używany i musi zostać zwrócony z oryginalną metką.
• Skopiuj formularz odstąpienia od umowy i wyślij na maila Dbamy o środowisko, więc NIE drukuj go.
• Formularz znajdziesz TU.
• Towar musi posiadać oryginalne metki, nie może być używany ani nosić znamion użytkowania.
• Odpowiednio zabezpiecz towar aby bezpiecznie dotarł do naszego magazynyu.
• Towar zwracasz na własny koszt.
ADRES DO ZWROTU – magazyn zewnętrzny TROFEO.
Paczkomat InPost WAW538M
Instalatorów 17, 02-237 Warszawa
i nr telefonu 600 245 600
Z dopiskiem TROFEO. reklamacja/naprawa/zwrot + numer zamówienia
WAŻNE: nie odbieramy przesyłek w święta, długie weekendy czy inne dni wolne. Zwróć też uwagę, czy nie ma informacji na górze strony o dniach wolnych w magazynie. Nie martw się o ustawowy termin zwrotu. W takich okolicznościach nie bierzemy go pod uwagę i jak tylko odbierzemy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli masz wątpliwości w tej kwestii skontaktuj się z nami przed nadaniem paczki.
Abyśmy mogli monitorować Twoja przesyłkę i jak najszybciej zwrócić Ci pieniądze, prześlij nam informację, że nadałaś/eś paczkę, a najlepiej link do jej monitorowania.
Jeśli nie możesz wysłać paczki paczkoamtem, skontaktuj się z nami.
• Pieniądze zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwrotem.
• Zwrot płatności nastąpi przelewem na konto na które klient dokonywał płatności (DOT PAY, PAY PAL) lub wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.
Dokładamy wszelkich starań, aby produkowana przez nas odzież prezentowała nie tylko najwyższą jakość materiałów, ale również wykonania. Jednak jeśli z jakiś przyczyn musisz zareklamować produkt, proces wygląda następująco:
- Prosimy o wysłanie do nas maila z informacją o przyczynie reklamacji towaru oraz zdjęcia uszkodzenia. Wtedy też ustalimy dalsze kroki działań w prawie Twojej reklamacji.
- Aby móc ocenić, co było przyczyną zaistniałej sytuacji, konieczne jest dokonanie oględzin towaru przez specjalistę.
- W pierwszej kolejności regulamin przewiduje usunięcie wady, jeśli ta jest możliwa do usunięcia, ewentualnie wymianę, jeśli wada jest nienaprawialna.
- Reklamacja nie uwzględnia: uszkodzeń mechanicznych i wad wynikających z użytkowania lub nieodpowiedniego prania produktów.
- Pełen zakres informacji dotyczących znajdziesz w Regulaminie Sklepu.
MOJE KONTO
Oczywiście, możesz zrobić zakupy bez rejestracji “jako gość”.
Rejestrując się masz dostęp do swojego indywidualnego konta, w którym widnieją wszystkie twoje zamówienia, adresy i płatności.
Zostawiając nam swój mail, będziesz również otrzymywał od nas powiadomienia o nowościach i wpisach na blogu z poradami dotyczącymi odzieży kolarskiej i nowinek w świecie kolarskiej mody (nie bój się, spamować nie będziemy ;))
Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”.
Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo.
Jeśli nadal będziesz miał problem z hasłem skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo