ZAMÓWIENIE

Naszą ideą jest produkowanie krótkich kolekcji, aby działać zgodnie z ideą świadomej konsumpcji i nie gromadzić niepotrzebnych zapasów magazynowych, dlatego większość naszych produktów dostępnych jest na zamówienie. Mamy też wiele zapytań o starsze kolekcie i chcemy umożliwić zakup każdego wzoru. 

Termin produkcji (szycia) produktów w zależności od sezony wynosi od 7 do 14 dni roboczych (tzw. high season: wiosna-lato).

 Średni czas realizacji wynosi do 10 dni roboczych.

Zdarza się, że niektóre wzory dostępne są od ręki – wtedy będą u Ciebie w przeciągu 24h. 

Produkty dostępne od w magazynie wysyłamy w przeciągu 24 godzin

Pozostałe produkty z oznaczeniem terminu realizacji  wysyłamy niezwłocznie po odebraniu ich z pracowni krawieckiej.

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 i w tym czasie realizowane są zamówienia.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy są przyjmowane do realizacji pierwszego dnia roboczego po dniu (dniach) wolnych.

 

 

W przypadku koszulek i spodenek i czapeczek jest taka możliwość. 

Kliknij na produkt i kup go. W karcie produktu widnieje informacja o terminie realizacji i zgodnie z nią zrealizujemy Twoje zamówienie. Informacje tę znajdziesz też w punkcie 1. 

Jeśli masz wątpliwość skontaktuj się z nami mailowo   lub telefonicznie. 

Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo. Jeśli nadal będziesz miał problem z hasłem  skontaktuj się z nami telefonicznie  lub mailowo .

Do zamówienia dołączony jest dowód zakupu, który jest podstawą do wszelkich reklamacji i zwrotów. Jeśli się zarejestrowałeś, dowód zakupu będzie widoczny również w Twoim profilu, w zakładce Zmówienia.

Dowód zakupu nie jest fakturą VAT.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, w komentarzu do zamówienia podaj swoje dane i NIP. Fakturę ślemy w formie elektronicznej na Twój mail.

Ponieważ większość produktów szyjmy specjalnie dla Ciebie, musimy sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zamówienie.


Skontaktuj się z nami pod adresem mail: lub nr. tel. +48 699 71 21 91, potwierdzimy możliwość jego anulowania.

FORMY PŁATNOŚCI

Możesz wybrać: 
1. Bezpieczne płatności: BLIK, DotPay – płatność natychmiastowa.
2. Przelew na konto: 

AIP TROFEO. Cycling 
mBank: 98114010100000515853002920

Ważne: wybierając tę formę płatności, miej na uwadze, że płatność nie przechodzi od razu i chwilę dłużej możesz czekać na realizację zamówienia. Aby przyspieszyć proces, możesz przesłać nam potwierdzenie przelewu na maila

3. Płatności zagraniczne: Pay Pal. 

DOSTAWA

Standardowe formy koszty wysyłki: 
 
1. PACZKOMAT INPOST:

zamówienie przy wpłacie na konto – koszt 13 zł

2. KURIER inPost:

zamówienie przy wpłacie na konto – koszt 17,00 zł

3. Przesyłki zagraniczne wysyłamy Pocztą Polską lub Global Kurier (GLS/FedEx/DPD/DHL).
Koszt przesyłki podany będzie przy podsumowaniu koszyka zakupów. 

 

 
1. PACZKOMAT INPOST:

termin 1-2 dni robocze. (w zależności od obłożenia paczkomatów)

2. KURIER:

termin 1 – 2 dni robocze

Jeśli masz bardzo pilną sprawę, skontaktuj się z nami telefonicznie. Postaramy się przyspieszyć Twoją wysyłkę.

WYMIANA, ZWROTY I REKLAMACJE

• Tak. Jeśli nie trafiłaś/eś z rozmiarem, śmiało możesz wymienić produkt. Jeśli nie ma go na stanie, będziesz musiał/a poczekać kilka dni na jego produkcję.

Personalizowane produkty z sekcji CUSTOM nie podlegają wymianie.

Wyślij do nas maila na i poinformuj o zamiarze wymiany, zlecimy produkcję, byś nie musiał/a długo czekać

Towar wymieniasz na własny koszt. 

Nasza marka wspiera świadomy konsumpcjonizm i odpowiedzialną modę.
Szanujemy też czas Twój, jak i czas naszych rzemieślników, którzy wykonują naszą odzież. Stworzenie odzieży kolarskiej wymaga dużego nakładu pracy i lat praktyki, dlatego bardzo prosimy Cię o przemyślane zakupy.

Kupiony towar możesz zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny. Towar nie może być używany i musi zostać zwrócony z oryginalną metką.

Skopiuj formularz odstąpienia od umowy i wyślij na maila   Dbamy o środowisko, więc nie musisz go drukować.

Formularz znajdziesz TU.

Towar musi posiadać oryginalne metki, nie może być używany Anie nosić znamion użytkowania.

•  Odpowiednio zabezpiecz towar przed wysyłką. 

Towar zwracasz na własny koszt. 

Pieniądze zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas  przesyłki ze zwrotem.

•  Zwrot płatności nastąpi przelewem na konto na wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

Dokładamy wszelkich starań, aby produkowana przez nas odzież prezentowała nie tylko najwyższą jakość materiałów, ale również wykonania. Jednak jeśli z jakiś przyczyn musisz zareklamować produkt, proces wygląda następująco:

  1. Prosimy o wysłanie do nas maila z informacją o przyczynie reklamacji towaru oraz wyślij towar na adres TROFEO. Cycling Meander 15/21 02/791 Warszawa.
  2. Aby móc ocenić, co było przyczyną zaistniałej sytuacji, konieczne jest dokonanie oględzin towaru przez specjalistę.
  3. W pierwszej kolejności regulamin przewiduje usunięcie wady, jeśli ta jest możliwa do usunięcia, ewentualnie wymianę, jeśli wada jest nienaprawialna. 
  4.  Reklamacja nie uwzględnia: uszkodzeń mechanicznych i wad wynikających z użytkowania lub nieodpowiedniego prania produktów.
  5.  Pełen zakres informacji dotyczących znajdziesz w punkcie 6. Regulaminu Sklepu. 

MOJE KONTO

Oczywiście, możesz zrobić zakupy bez rejestracji “jako gość”.

Rejestrując się masz dostęp do swojego indywidualnego konta, w którym widnieją wszystkie twoje zamówienia, adresy i płatności. 

Zostawiając nam swój mail, będziesz również  otrzymywał od nas powiadomienia o nowościach i wpisach na blogu z poradami dotyczącymi odzieży kolarskiej i nowinek w świecie kolarskiej mody (nie bój się, spamować nie będziemy ;)) 

Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”.

Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo.

Jeśli nadal będziesz miał problem z hasłem  skontaktuj się z nami telefonicznie  lub mailowo