ZAMÓWIENIE

 Produkty dostępne “od ręki” wysyła nas magazyn zewnętrzny w przeciągu 24 godzin

 Pozostałe produkty z oznaczeniem terminu realizacji  wysyłamy niezwłocznie po odebraniu ich z pracowni krawieckiej.

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:30 do 17:00 (choć czasami możemy odpisać Ci w mniej oczywistych godzinach 😉 i w tym czasie realizowane są zamówienia.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy są przyjmowane do realizacji pierwszego dnia roboczego po dniu (dniach) wolnych. 

Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo. Jeśli nadal będziesz miał problem z hasłem  skontaktuj się z nami mailowo .

Do zamówienia dołączony jest dowód zakupu, który jest podstawą do wszelkich reklamacji i zwrotów. Jeśli się zarejestrowałeś, dowód zakupu będzie widoczny również w Twoim profilu, w zakładce Zmówienia.

Dowód zakupu nie jest fakturą VAT.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, w komentarzu do zamówienia podaj swoje dane i NIP. Fakturę ślemy w formie elektronicznej na Twój mail.

Ponieważ większość produktów szyjmy specjalnie dla Ciebie, musimy sprawdzić na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

Skontaktuj się z nami pod adresem mail: info@trofeocycling.p potwierdzimy możliwość jego anulowania.

FORMY PŁATNOŚCI

Możesz wybrać: 
1. Bezpieczne płatności: BLIK, DotPay, PAY PAL- płatność natychmiastowa.
 

 
2. Przelew na konto.
 

Ważne: wybierając tę formę płatności, miej na uwadze, że płatność nie przechodzi od razu i chwilę dłużej możesz czekać na realizację zamówienia. Aby przyspieszyć proces, możesz przesłać nam potwierdzenie przelewu na maila

3. Płatności zagraniczne: Pay Pal. 

DOSTAWA

Standardowe formy i koszty wysyłki: 
 
1. PACZKOMAT INPOST – 15 zł
2. KURIER inPost / DPD  – 26 zł
 
3. Przesyłki zagraniczne wysyłamy  Global Kurier (DPD/GLS/FedEx/DPD/DHL).
Koszt przesyłki podany będzie przy podsumowaniu koszyka zakupów. 
 
1. PACZKOMAT INPOST:

termin 1-2 dni robocze. (w zależności od obłożenia paczkomatów)

2. KURIER:

termin 1 – 2 dni robocze

Jeśli masz bardzo pilną sprawę, skontaktuj się z nami telefonicznie. Postaramy się przyspieszyć Twoją wysyłkę.

WYMIANA, ZWROTY I REKLAMACJE

• Tak. Jeśli nie trafiłaś/eś z rozmiarem, śmiało możesz wymienić produkt. 

Personalizowane produkty z sekcji CUSTOM nie podlegają wymianie.

Wyślij do nas maila na i poinformuj o zamiarze wymiany. 

Towar wymieniasz na własny koszt. 

Nasza marka wspiera świadomy konsumpcjonizm i odpowiedzialną modę.
Szanujemy też czas Twój, jak i czas naszych rzemieślników, którzy wykonują naszą odzież. Stworzenie odzieży kolarskiej wymaga dużego nakładu pracy i lat praktyki, dlatego bardzo prosimy Cię o przemyślane zakupy.

Kupiony towar możesz zwrócić w terminie 14 dni od daty zakupu, bez podania przyczyny. Towar nie może być używany i musi zostać zwrócony z oryginalną metką.

Skopiuj formularz odstąpienia od umowy i wyślij na maila   Dbamy o środowisko, więc NIE drukuj go.

Formularz znajdziesz TU.

Towar musi posiadać oryginalne metki, nie może być używany ani nosić znamion użytkowania.

•  Odpowiednio zabezpiecz towar aby bezpiecznie dotarł do naszego magazynyu.

Towar zwracasz na własny koszt.

ADRES DO ZWROTU – magazyn zewnętrzny TROFEO. 

Paczkomat InPost WAW538M
Instalatorów 17, 02-237 Warszawa

i nr telefonu 600 245 600

Z dopiskiem TROFEO. reklamacja/naprawa/zwrot + numer zamówienia 

WAŻNE: nie odbieramy przesyłek w święta, długie weekendy czy inne dni wolne.  Zwróć też uwagę, czy nie ma informacji na górze strony o dniach wolnych w magazynie.  Nie martw się o ustawowy termin zwrotu. W takich okolicznościach nie bierzemy go pod uwagę i jak tylko odbierzemy przesyłkę zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli masz wątpliwości w tej kwestii skontaktuj się z nami przed nadaniem paczki. 

Abyśmy mogli monitorować Twoja przesyłkę i jak najszybciej zwrócić Ci pieniądze, prześlij nam informację, że nadałaś/eś paczkę, a najlepiej link do jej monitorowania. 

Jeśli nie możesz wysłać paczki paczkoamtem, skontaktuj się z nami. 

• Pieniądze zwrócimy Ci niezwłocznie, nie później niż w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas  przesyłki ze zwrotem.

•  Zwrot płatności nastąpi przelewem na konto na które klient dokonywał płatności (DOT PAY, PAY PAL) lub wskazany przez Klienta w formularzu zwrotu numer rachunku bankowego.

Dokładamy wszelkich starań, aby produkowana przez nas odzież prezentowała nie tylko najwyższą jakość materiałów, ale również wykonania. Jednak jeśli z jakiś przyczyn musisz zareklamować produkt, proces wygląda następująco:

  1. Prosimy o wysłanie do nas maila z informacją o przyczynie reklamacji towaru oraz zdjęcia uszkodzenia. Wtedy też ustalimy dalsze kroki działań w prawie Twojej reklamacji.
  1. Aby móc ocenić, co było przyczyną zaistniałej sytuacji, konieczne jest dokonanie oględzin towaru przez specjalistę.
  2. W pierwszej kolejności regulamin przewiduje usunięcie wady, jeśli ta jest możliwa do usunięcia, ewentualnie wymianę, jeśli wada jest nienaprawialna.
  3.  Reklamacja nie uwzględnia: uszkodzeń mechanicznych i wad wynikających z użytkowania lub nieodpowiedniego prania produktów.
  4.  Pełen zakres informacji dotyczących znajdziesz w  Regulaminie  Sklepu. 

MOJE KONTO

Oczywiście, możesz zrobić zakupy bez rejestracji “jako gość”.

Rejestrując się masz dostęp do swojego indywidualnego konta, w którym widnieją wszystkie twoje zamówienia, adresy i płatności. 

Zostawiając nam swój mail, będziesz również  otrzymywał od nas powiadomienia o nowościach i wpisach na blogu z poradami dotyczącymi odzieży kolarskiej i nowinek w świecie kolarskiej mody (nie bój się, spamować nie będziemy ;)) 

Skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”.

Link do wygenerowania nowego hasła powinien zostać wysłany od razu mailowo.

Jeśli nadal będziesz miał problem z hasłem  skontaktuj się z nami telefonicznie  lub mailowo

Terminy realizacji

 

• Jeśli produkt nie jest dostępy od ręki, termin realizacji podany jest w ramce informacyjnej na górze. 

• Zawsze staramy się skrócić czas realizacji do minimum.

• Jeśli nadal masz wątpliwości, ile to zajmie – skontaktuj się z nami